Landstede Groep

Identiteit

Passie, Waardering en Verbinding. Op basis van deze drie woorden geven wij ons onderwijs.

Passie

God gaf je gaven en talenten: dus dan moet je er ook iets mee doen! Het Agnieten College wil jouw gaven en talenten (helpen) ontwikkelen. Wij zorgen ervoor dat jij het beste uit jezelf kunt halen. We willen dat je ontdekt wat je wilt en kunt dat met passie doet.

We zijn ook graag vernieuwend: zo leer je op het Agnieten College bijvoorbeeld op je eigen niveau en kun je vakken op een hoger niveau afsluiten. Door rekening te houden met wat jij kunt en wilt, blijft werken en leren bij ons voor jou leuk, grensverleggend en uitdagend.

Waardering

Ieder mens – met sterke en zwakke kanten – is waardevol. Op het Agnieten College behandelen we elkaar met respect. We zijn duidelijk tegen jou wanneer dat nodig is, en geven je complimenten als iets gelukt is. Voelen, denken en doen: we vinden het allemaal even belangrijk en je krijgt dan ook de ruimte deze vaardigheden te ontwikkelen.

Verbinding

Onze school is een gemeenschap, een hechte groep waarin iedereen elkaar kent. En waar we de Bijbel gebruiken als leidraad voor wat we doen. Dat zorgt voor verbinding met elkaar. Vanuit die verbinding willen we van waarde zijn voor jouw ontwikkeling als mens, maar ook voor het ontwikkelen van anderen in jouw omgeving.

Onze waarden

Wij werken aan het ontwikkelen van talenten van onze leerlingen en medewerkers vanuit christelijke inspiratie. Als school willen we van waarde zijn voor onze omgeving en voor jouw ontwikkeling.

Deze waarden zijn leidend voor wat we denken en wat we doen:

• We willen ontwikkelen.
  • We zoeken de ontmoeting.
  • We werken aan brede persoonsvorming.
  • We verleggen grenzen.
  • We zijn betrokken.

Meer weten over de vijf waarden? Kijk hier.

Telefoonnummer

E-mailadres
wezep@agnietencollege.nl

Meer over de bereikbaarheid in de zomervakantie leest u hier.

Agnieten College Wezep
Noordsingel 70