Landstede Groep

Onze school

Een persoonlijke school waar iedereen elkaar kent en waar alle leerlingen worden gezien. Dat is het Agnieten College in Wezep. We bieden vmbo basis, vmbo kader, vmbo-tl, havo en vwo. Door je veel waardevolle bagage mee te geven, sta je sterk. En kun je zelfverzekerd de volgende stap zetten.

Goede opstap

Op het Agnieten College ontmoet je leerlingen die net zo oud zijn als jij. Dat komt omdat we bijna geen bovenbouwklassen hebben. Alleen vmbo tl kun je bij ons afmaken. Bij de andere niveaus bieden we een goede opstap: vmbo basis en vmbo kader volg je bij ons tot en met het tweede leerjaar en havo en vwo tot en met het derde. Daarna ga je naar een andere middelbare school.

Jouw eigen manier

We geven je de vrijheid om op jouw eigen manier te leren. In de ‘keuzewerktijd’ kun je huiswerk maken of een extra les volgen. En bij de masterclasses ga je aan de slag met creatieve, sportieve en technische opdrachten. Jouw persoonlijke mentor helpt je bij het bedenken van een planning die voor jou werkt.

Rustig wennen

Op het Agnieten College krijg je de tijd om rustig aan de middelbare school te wennen. Je zit in een ‘dakpanklas’ waarin twee niveaus bij elkaar komen. Zo kunnen we samen de tijd nemen om te bepalen welk niveau bij jou past. Je oefent veel met rekenen en taal, ontdekt de wereld om je heen en wordt uitgedaagd om nieuwe dingen te proberen.

Waardevolle bagage

Samen leren, samen leven en samen vieren. Dat is wat we doen. Vanuit onze christelijke identiteit helpen we je bij het ontwikkelen van je talenten. Door deze talenten te gebruiken, ontdek je hoe je van betekenis kunt zijn voor jezelf en voor de mensen om je heen. Met deze waardevolle bagage in je rugzak ga je zelfverzekerd op weg naar de toekomst!

Wil je aankomend schooljaar naar het Agnieten College Wezep?

Vragen?

We horen graag van je!

Hieronder vind je onze contactgegevens.

Nieuwe website

We hebben een nieuwe website. Zie je iets dat vragen oproept of mis je informatie? Mail ons dan.