Landstede Groep

Onze school

Het Agnieten College is een kleine, persoonlijke school in Wezep. Bij ons kun je de eerste jaren van het vmbo, de havo en het atheneum volgen. Doe je vmbo-tl, dan kun je ook examen doen bij ons.

Doordat het Agnieten College een kleine, regionale school is, kunnen we je veel aandacht geven. Je krijgt alle kansen en hebt veel ruimte om je eigen leerroute te volgen. Ook is het prettig dat iedereen elkaar kent. Zorg of extra begeleiding is, waar nodig, altijd dichtbij. Daardoor is de school een veilige omgeving en heb je het hier snel naar je zin. Wij geven je een stevige basis mee waardoor je, als je iets ouder bent, met vertrouwen doorstroomt naar je volgende opleiding.

Onderdeel van Landstede Groep

Doordat wij deel uitmaken van Landstede Groep, kunnen wij jou, na je start in Wezep, alle kansen bieden. Elke school is anders, dus je hebt veel keus! De scholen ontwikkelen ook samen nieuwe plannen en gebruiken daarbij elkaars ideeën. Wat we met elkaar delen is onze onderwijsvisie en onze protestants-christelijke en/of katholieke achtergrond.

Deze scholen horen bij Landstede Groep:

Agnieten College Wezep 062 (verkleind).jpg (1)

Telefoonnummer

E-mailadres
wezep@agnietencollege.nl

Meer over de bereikbaarheid in de zomervakantie leest u hier.

Agnieten College Wezep
Noordsingel 70